Úřední hodiny podatelny

Podatelna je nově umístěna ve vchodu Skrétova 17

PO7:00 – 12:0012:30 – 17:00
ÚT7:00 – 12:0012:30 – 14:30
ST7:00 – 12:0012:30 – 17:00
ČT7:00 – 12:0012:30 – 14:30
7:00 – 12:0012:30 – 14:30

Tel.čísla
Fax: 377 235 223, 377 323 894
Podatelna: 739 652 730, 377 155 217
Telefonní ústředna: 377 155 111

Elekronická podatelna: jak postupovat

Elektronická podání je možné zasílat přednostně prostřednictvím datové schránky samai8a, případně na e-mailovou adresu elektronické podatelny podatelna@khsplzen.cz (velikost přílohy max. 10 MB) nebo předávat na technických nosičích dat do podatelny KHS na adrese Skrétova 15, Plzeň , přízemí, a to v pracovní dny.

ZÁKLADNÍ POŽADAVKY NA ELEKTRONICKÁ PODÁNÍ:

  • Předepsané formáty elektronického podání:
    pdf, doc, jpg, rtf, xls, ppt, txt případně další formáty kompatibilní s MS Office 2000 a vyšší. Při použití jiných formátů nemusí být elektronická podatelna způsobilá tato podání řádně přijmout.
  • Při elektronickém podání musí být zřejmé, který z těchto dokumentů je vlastním elektronickým podáním a které dokumenty jsou dalšími elektronickými přílohami tohoto podání.
  • Jednou e-mailovou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) je možno zaslat pouze jedno podání.
  • Maximální souhrnná velikost jednoho elektronického podání (včetně všech k němu připojených elektronických příloh) je 10 MB.
  • Elektronické podání je také možné prostřednictvím technických nosičů dat např.: CD/DVD, USB flash disk apod.

PRAVIDLA POTVRZOVÁNÍ DORUČENÍ DATOVÝCH ZPRÁV:
Doručení datové zprávy se odesílateli potvrzuje, pokud je možné z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesílatele a pokud zpráva splňuje další předpoklady stanovené příslušnými právními předpisy.

Datová zpráva, u které bude zjištěn škodlivý kód, popřípadě nesplňuje legislativní požadavky nebude zpracovávána  a potvrzení o jejím přijetí nebude odesláno.

Učiněným elektronickým podáním dává žadatel souhlas se zpracováním a uchováním osobních dat v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení ochraně osobních údajů), dále jen „GDPR“.

Sazebník úhrad za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím platný od 2.1.2018:

Pokud si poskytnutí informace v důsledku mimořádně rozsáhlého vyhledávání informací nebo pořizování kopií, opatřování technických nosičů dat nebo odeslání informací vyžádá vznik nákladů přesahujících v případě jedné žádosti jednoho žadatele částku 100 Kč, bude informace žadateli poskytnuta až po prokazatelné úhradě poskytované služby. V takovém případě poskytnutí žádosti předchází písemné oznámení žadateli obsahující výzvu k úhradě nákladů, jejich výši v Kč a odůvodnění s údaji o tom, na základě jakých skutečností a jakým způsobem byla částka KHS vyčíslena. Pokud žadatel do 60 dnů ode dne doručení výše citovaného písemného oznámení požadovanou úhradu nezaplatí, KHS jeho žádost odloží. Výši úhrady stanoví sazebník úhrad nákladů takto:

Při mimořádně rozsáhlém vyhledávání požadované informace činí náklady za každou celou 1 hodinu práce 1 zaměstnance250 Kč
Cena kopie A4 jednostranné černobíle4 Kč /
1 Ks
Cena kopie A4 oboustranné černobíle6 Kč /
1 Ks
Cena technických nosičů dat (CD, DVD)15 Kč
1 Ks
Za tisk na černobílé tiskárně (formát A4): jednostranně2 Kč /
1 Ks
Za tisk na černobílé tiskárně (formát A4): oboustranně3 Kč /
1 Ks
Za digitalizaci (scanování) listin (formát A4, jednostranný)2 Kč /
1 str
Při odeslání informací žadateli poštou se cena řídí platným ceníkem provozovatele poštovních služeb
Částka, do jejíž výše se úhrada nákladů vzniklých na základě jedné žádosti nebude po žadateli požadovat100 Kč

Náhrady se hradí v hotovosti v pokladně Krajské hygienické stanice Plzeňského kraje se sídlem v Plzni nebo na účet 19-24920311/0710 vedený u České národní banky Plzeň.